Ostoehdot
1. Yleiset ehdot
Trofé noudattaa sekä Ruotsin kuluttajasuojalakia että Ruotsin etämyyntilakia. Tehdäkseen tilauksen, asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen, yli 18 vuotta, tai hänellä tulee olla holhoojan suostumus. Asiakkaalla tarkoitetaan fyysistä henkilöä.
2. Tilaus
Trofén tuotteita voi tilata osoitteesta trofe.fi. Saapuneet tilaukset vahvistetaan sähköpostitse lähetettävällä tilausvahvistuksella.
Trofé pidättää itsellään oikeuden kieltäytyä hyväksymästä asiakkaan tilausta. Kaikki tehdyt tilaukset käsitellään sitovina. Jos olet lähettänyt tilauksen vahingossa, tulee sinun olla välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme.
3. Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät Ruotsin arvonlisäveron, joka kirjoitushetkellä on 25%. Hinnat ilmoitetaan euroina. Trofe varaa oikeuden hinnankorotuksiin, jotka johtuvat arvonlisäverokannan korotuksesta tai muista Trofésta riippumattomista syistä.
4. Maksut
Maksualustana käytämme Klarna Checkoutia.
Kun olet vahvistanut ostosi, valitset itsellesi sopivimman maksutavan; lasku, korttimaksu, suoramaksu pankkitililtäsi tai osamaksu. Maksutavasta johtuvia lisiä ei ole.
Jos valitset maksutavaksi laskun, Klarna lähettää sen sinun sähköpostiisi heti, kun tuotteet ovat lähteneet varastostamme. Mikäli et aiemmin ole tehnyt ostoksia Klarnan kautta, tehdään ensimmäisen tilauksen yhteydessä luottokelpoisuustutkimus.
Jos sinulla on kysymyksiä maksuasi koskien, ota yhteyttä Klarnan asiakspalveluun puhelinnumerossa 09 – 425 99 771
5. Toimitusaika
Tavanomainen toimitusaika on 3-6 työpäivää. Mikäli toimitusaika olennaisesti poikkeaa tavanomaisesta, otamme sinuun yhteyttä. Ennen klo 15 saapuneet tilaukset toimitetaan Postnordilla varastostamme samana päivänä. Trofe ei ole velvollinen toimittamaan loppuunmyytyjä tai lopetettuja tuotteita.
Mikäli toimituksessa on virheellisiä tai puuttuvia tuotteita, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi, kuitenkin viimeistään 3 päivän kulessa siitä, kun vastaanotit lähetyksen.
6. Myöhästynyt toimitus
Mikäli toimitus jostain syystä viivästyy, otamme sinuun yhteyttä. Luonnollisesti pyrimme siihen, että saat toimituksen mahdollisimman nopeasti. Asiakkaana sinulla on oikeus peruuttaa tilaus, mikäli toimitus myöhästyy huomattavasti.
Voi tulla tilanteita, jossa tilauksen toimittaminen tulee mahdottomaksi, esimerkiksi jos tavarantoimittajamme ei voi täyttää sitoumuksiaan meille. Trofé pidättää itsellään oikeuden vapautua korvausvelvollisuudeta sellaisessa tilanteessa, jossa toimitus myöhästyy tai sitä ei Trofésta riippumattomista syistä voida tehdä ollenkaan.
7. Rahti
Arvoltaan yli 69€ tilaukset toimitetaan rahtivapaasti. Alle 69€ tilauksiin lisätään 5€ rahtimaksu. Mahdollisten palautusten rahtimaksu on 5€.
8. Takuu
Haluamme,että asiakkaamme ovat 100% tyytyväisiä tuotteisiimme. Jos sinulla on ongelmia tuotteen kanssa, olethan ensi tilassa yhteydessä asiakaspalveluumme.
9. Avoin kauppa / oikeus katua / palautukset
Kuluttajasuojalain mukaan sinulla on 14 päivää aikaa lähetyksen vastaanottamisesta katua kauppaa ja palauttaa tuotteet. Palautusrahti on tällä hetkellä 5€. Alushousut eivät kuulu palautusoikeuden piiriin. Trofe hyväksyy rintaliivien ja uima-asujen palautukset, mutta uimapuvuissa ja bikinialaosissa täytyy intiimisuojan olla ehjä voidaksemme hyväksyä palautuksen.
Käytä lähetyksen mukana tullutta palautuslomaketta. Täytä palautuksen syy ja laita lomake palautuslähetyksen pakkaukseen. Palautuksen yhteydessä sinulla on kuljetusvastuu, toisin sanoen vastaat tuotteista siihen saakka, kunnes kuljetusliike luovuttaa lähetyksen varastoomme.
Tuotteet on palautettava samassa kunnossa, kuin ne vastaanotit. Tuotteet on palautettava alkuperäispakkauksessaan sisältäen kaikki mahdolliset etiketit, muovipussit ja laatikot.
Mikään osa tuotteesta ei saa puuttua (esimerkiksi irrotettavat okaimet, irrotettava toppaus tms.).
10. Reklamaatio
Heti, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja hyväksyneet palautettavien tuotteiden kunnon, saat maksun palautuksen Klarnalta, yleensä 10 työpäivän kuluessa. Mikäli sinulla on kysyttävää maksun palautuksesta, voit olla yhteydessä asiakspalveluumme puh +46 33 20 54 48. Aukioloajat ma-pe klo 08:00 – 17:00. Suljettu lounaan ajaksi klo 12:00 – 13:00. Kaikki ajat ilmoitettu Ruotsin aikavyöhykkeen mukaan.
Sähköposti: kundtjanst@trofe.se
11. Vaihdot
Jos olet tilannut väärän koon, värin tai jostain muusta syystä haluat vaihtaa tuotteen, voit palauttaa tuotteen meille ja tehdä uuden tilauksen oikeilla tiedoilla osoitteessa trofe.fi. Maksusi palautetaan, kun olemme käsitelleet palautuksesi (kts kohta 9).
12. Lunastamattomat lähetykset
Mikäli et jostain syystä nouda lähetystäsi, sinun on maksettava rahtikulut kuljetuksesta takaisin Trofélle. Rahtikulut ovat tällä hetkellä 15 €. Rahtikulut kattavat rahdin, toimitusmaksun ja käsittelykulut.
13. Henkilötietojen turva
Emme missään tapauksessa luovuta kenellekään henkilötietoja tai sähköpostiosoitteita ilman asianomaisen lupaa.
14. Varaukset
Trofé ei ota vastuuta mahdollisista sisällön tai hinnaston virheistä verkkosivuillaan.
15. Evästeet
Käytämme verkkosivuillamme evästeitä. Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka tallennetaan verkkoselaimeesi ja joita verkkopalvelimemme käyttää antaakseen sinulle pääsyn tiettyihin verkkosivuillamme oleviin ominaisuuksiin. Hyväksymällä Trofén yleiset ehdot ja/tai tämän tietosuojakäytännön ja käyttämällä Trofén verkkosivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Mikäli et hyväksy evästeiden käyttöä, voit poistaa evästeiden hyväksymisen verkkoselaimessasi. Voit myös asettaa verkkoselaimesi kysymään lupaa joka kerran, kun Trofén verkkopalvelin haluaa asettaa evästeen selaimeesi. Voit myös poistaa aiemmin asetetut evästeet verkkoselaimestasi. Lisätietoa löydät verkkoselaimesi opassivustosta.